SOS Gyermekfalu Magyarország – Adománygyűjtési- és kommunikációs igazgató
Jelentkezési határidő
2023.09.15.
Csapattagok
50+
Munkavégzés módja
Hibrid
Pozíció típusa
Általános
Állás típusa
Főállás
Szükséges tapasztalat
4-5 év
Mivel foglalkozunk?
Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa tagja a 136 országban működő SOS Gyermekfalvak Nemzetközi Szövetségének. Egy olyan civil szervezet a gyermekvédelem területén, amely nevelőszülői hálózatot, családmegerősítő programot és ifjúsági programot működtet. Olyan gyermekeknek nyújt szerető családot és gondoskodást, akik valamilyen okból nem élhetnek vérszerinti családjukkal.
Ide várjuk önéletrajzod:
krisztina.kindla@sos.hu
Tárgy: kommunikációs igazgató
Adománygyűjtési- és kommunikációs igazgató pozíció
Szakmai munkánk minőségének támogatásához keresünk munkatársat az alábbi pozícióra: Adománygyűjtési- és kommunikációs igazgató
A munkakör célja:
Az adománygyűjtési- és kommunikációs igazgató fő feladata megtalálni a Magyarországon elérhető lehetőségeket arra, hogy a magán- valamint a céges szektorból származó adományokból biztosítsa az országos szervezet fenntartási költségeit. Ezzel összhangban felelős az adománygyűjtési- és kommunikációs stratégia elkészítéséért és megvalósításáért, továbbá az SOS Gyermekfalvak küldetésének és eredményének közvetítéséért a nyilvánosság felé.
Munkája fontos részét képezi az adománygyűjtési- és kommunikációs csapat szakmai irányítása és támogatása, mind szakmai, mind emberi szempontból.
A munkakör betöltője közvetlenül az Ügyvezető Igazgatónak tartozik beszámolási kötelezettséggel, és az alapítvány vezetőségének tagja, ahol többek között a stratégiai jelentőségű kérdésekről is születik döntés.
Főbb kihívások, amelyek munkád során jelentkezni fognak:
- Kidolgozza és végrehajtja az adománygyűjtő stratégiát az országos szervezet üzleti tervében foglaltak alapján.
- Összeállítja az adománygyűjtés éves költségvetését, követi az éves terveket és szükség szerint finomhangolja azt.
- A kiadott tervezési és jelentési folyamatok alapján, valamint a meghatározott és elfogadott teljesítménymutató rendszer/kontrolling adatok tükrében megtervezi, figyeli, értékeli és elemzi az adománygyűjtési tevékenységeket.
- Célja, hogy megerősítse a szervezet elismertségét, hitelességét és elfogadását az adománygyűjtő- és kommunikációs tevékenységeken keresztül.
- Az SOS Gyermekfalvak gyökerei, jövőképe, küldetése és értékei alapján az SOS Gyermekfalvakat erős és megbízható szervezetként pozícionálja a potenciális és a meglévő támogatók körében, ezzel összefüggésben a szervezet követőinek, kedvelőinek számát növeli.
- Kapcsolatot tart az SOS Gyermekfalvak nemzetközi szervezetének adománygyűjtési csapatával megosztja jó gyakorlatainkat, megismeri, ha indokolt bevezeti a más országokban működő adománygyűjtési módszereket.
- Feladata a változó jogszabályi környezet figyelemmel kísérése és betartása.
- Különféle eseményeken képviseli a szervezetet, elősegíti a kapcsolatépítést.
- A szervezet összes szintjén dolgozó kollégájával együttműködik, segítséget nyújt, megosztja az információt, tudást és a szakértelmet, felel a belső kommunikációs folyamatokért.
Olyan szakember jelentkezését várjuk, aki:
- Egyetemi vagy főiskolai végzettséggel rendelkezik (előny: közgazdasági, marketing, értékesítés, kommunikáció).
- 4 – 5 év szakmai tapasztalata van értékesítési területen és/vagy reklám/PR ügynökségi oldalon
- Kiváló vezetői képességekkel rendelkezik és ideális esetben legalább 3 éves vezetői tapasztalata van.
- Magabiztos folyékony angol nyelvtudással rendelkezik.
- Kreatív, önálló és teljesítményorientált egyéniség, aki képes csapatban és önállóan is dolgozni.
- Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismerettel rendelkezik (Word, Excel, PowerPoint).
- Angolul és magyarul is jó prezentációs készséggel rendelkezik.
- Magas szintű a problémamegoldó képessége és jó a szervezőkészsége.
- Egy megújuló szervezet vezető beosztású munkatársaként képes modellt nyújtani mind a gyerekek, mind a felnőttek számára, továbbá belső igénye van a fejlődésre, tanulásra és a szakmai fejlődés feltételeinek megteremtésére.
- Gyorsan reagál, empatikus és jó stressztűrő képességgel rendelkezik.
- Könnyen megtalálja a hangot másokkal.
- Kíváncsi természet és vannak innovatív szakmai elképzelései, amelyeket szívesen megvalósítana.
- Rendelkezik jogosítvánnyal.
Előnyt jelent:
- Gyermekvédelmi ismeretek
- Nemzetközi tapasztalatok
- Ügynökségi háttér
Munkavégzés helye:
- A munkakör végezhető több területünkről is, és a home office is elfogadott. Azonban a legtöbb partnerkapcsolat, és a saját csapat is Budapesten található. (Budapest, Kecskemét, Szeged)
Amit ajánlunk:
- Sokoldalú és kihívásokkal teli feladatok egy nemzetközi munkakörnyezetben.
- Értékes szakmai kapcsolatrendszer kiépítése az alapítvány szakmai csapatával és a partnerszervezetekkel.
- Támogató, együttműködő csapat, és barátságos munkahelyi légkör.
- Lehetőség bevonódásra az alapítvány nemzetközi munkájába is, megismerve a legújabb jó gyakorlatokat.
- A szakmai továbbképzések támogatása.
- Home office lehetőség.
Ha úgy érzed, hogy a fenti leírás Rád illik, akkor kérlek, hogy a munkakör megjelölésével küldd el angol és magyar nyelvű szakmai önéletrajzod és motivációs leveled fizetési igény megjelőlésével 2023. szeptember 15-ig a lenti „Jelentkezés” gombra kattintva.
Ne habozz, jelentkezz!
Ide várjuk önéletrajzod:
krisztina.kindla@sos.hu
Tárgy: kommunikációs igazgató
Csak ennyi? Nem.
További kreatív állások
Böngéssz a KreaJob-on és találd meg álmaid kreatív csapatát: