RTL Magyarország – RTL+ marketing manager

Jelentkezési határidő

2024.12.23.

Csapattagok

500+

Munkavégzés módja

Hibrid

Pozíció típusa

Általános

Állás típusa

Főállás

Szükséges tapasztalat

4-6 év

Mivel foglalkozunk?

Az RTL Magyarország 1997 óta a magyar médiapiac meghatározó szereplője; portfóliójába 12 lineáris csatorna (RTL, RTL KETTŐ, RTL HÁROM, RTL Gold, RTL Otthon, Cool, Film+, Sorozat+, Kölyökklub, Sorozatklub, Moziklub, Muzsika Tv), online magazin (RTL.hu), és visszanézhető, nem-lineáris szolgáltatások tartoznak (RTL+, RTL+ Active, RTL+ Light).

RTL+ marketing manager pozíció 

 

Csatlakozz dinamikus RTL+ Growth csapatunkhoz. Az RTL+ csapat felelős a digitális platformunk folyamatos fejlesztéséért. A csapat egy Digitális Marketing Menedzser, egy Digitális Marketing Koordinátor, egy CRM szakértő és egy Közösségi Média szakértő munkatársból áll és a Digitális Marketing Csapatvezetőnek fogsz riportálni.

Csapatunk bázisa az RTL Liget. A munkavégzés nyelve magyar.

 

Feladataid:

  • Közösségi média stratégia és megvalósítás
    • Közösségi média stratégia kidolgozása a márka ismertségének, elköteleződésének és hűségének növelése érdekében, meglévő és újonnan megjelenő csatornákon
    • Vonzó és konzisztens márkahang megalkotása és fenntartása a közösségi média csatornákon, olyan ikonikus exkluzív tartalmak mentén, mint a Bajnokok Ligája vagy a Való Világ
      Piaci
    • visszajelzések gyűjtése a termékbevezetések során, melyek segítenek a további fejlesztések és marketing stratégiák kialakításában
    • KPI Menedzsment: Kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k) meghatározása, nyomon követése és elemzése, például követőszám növekedése, elköteleződési arányok, megjelenések, elérés és konverziós mutatók
    • Adatalapú optimalizálás: Elemző eszközök (pl. Hootsuite, platform-natív analitika) használata a kampányok hatékonyságának mérésére, az eredmények alapján a stratégiák finomítása és a megtérülés (ROI) növelése
    • Havi és negyedéves jelentések készítése a felsővezetés számára a közösségi teljesítményről, sikerekről és a fejlesztési lehetőségekről
    • RTL marketing csapatokkal való együttműködés: Szoros együttműködés az RTL marketing csapataival az összhatás maximalizálása érdekében
  • Aktivációk az RTL csatornák erejének kihasználásával
    • Influencer stratégia és kapcsolatok: Kapcsolatépítés influencerekkel, alkotókkal és márkanagykövetekkel az organikus elérés, elköteleződés és márka iránti elkötelezettség növelése érdekében
    • Közösségi elköteleződés: Aktív kapcsolattartás a közösséggel, kommentekre és üzenetekre való válaszadás, erős online közösség kialakítása és felhasználói tartalmak ösztönzése
    • Események és aktivációk menedzsmentje: Digitális és fizikai események, márkaaktivációk és nyereményjátékok koordinálása az elköteleződés és a márkaismertség fokozása érdekében
  • Piacra lépés (GTM) koordináció
    • GTM Stratégia: Az új termékek és tartalmak piacra lépési stratégiájának vezetése, a márkaegységesség és az integrált marketingkommunikáció biztosítása érdekében
    • Funkcionális együttműködés: Szoros együttműködés a termék-, marketing- és tartalomcsapatokkal, hogy a bevezetési tervek megszólítsák a közönséget és növeljék az új ajánlatok iránti elköteleződést.

 

Elvárások:

  • Marketing, Kommunikáció, Digitális Média vagy kapcsolódó területen szerzett alapdiploma
  • 4-6 éves tapasztalat közösségi média menedzsment, márkastratégia vagy hasonló területen, előnyösen gyors növekedésű, digitális központú cégnél
  • Közösségi média szakértelem: Széles körű tapasztalat közösségi média stratégiák kidolgozásában és kezelésében, platformspecifikus bevált gyakorlatok mélyreható ismeretével
  • Influencer marketing: Bizonyított tapasztalat az influencer kapcsolatok kezelésében és sikeres influencer-vezérelt kampányok lebonyolításában, előnyösen sport fókuszú kampányok esetében is
  • Márkamenedzsment: Tapasztalat márkaazonosság és márkaegységesség fenntartásában különböző platformokon és médiumokon
  • Kreatív gondolkodás: Képesség kreatív kampányok megalkotására, amelyek hatással vannak a digitálisan jártas közönségre
  • Adatalapú megközelítés: Képesség a közösségi média teljesítménymutatóinak nyomon követésére, elemzésére és az adatok használatára a stratégiák és taktikák finomításában
  • Projektmenedzsment: Erős szervezési készségek a különböző projektek, idővonalak és érintettek hatékony kezeléséhez
  • Kommunikáció: Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készségek magyar és angol nyelven, képes tisztán közvetíteni a márkaüzenetet a csatornákon keresztül

 

Amit kínálunk:

  • SZÉP-kártya
  • Magánegészségügyi biztosítás
  • Élet- és balesetbiztosítás
  • Képzési lehetőségek: nyelvtanfolyam, online kurzusok, tréningek
  • Iskolakezdési támogatás és nyári táborozási lehetőség gyerekeknek
  • Éves bónusz

Belépési dátum

2025.01.02.

Ne habozz, jelentkezz!

Csak ennyi? Nem.

További kreatív állások

Böngéssz a KreaJob-on és találd meg álmaid kreatív csapatát:

Scroll to Top