Magyar Élelmiszerbank Egyesület – Online kommunikációs munkatárs

Jelentkezési határidő

2024.03.10.

Csapattagok

15+

Munkavégzés módja

Hibrid

Pozíció típusa

Általános

Állás típusa

Főállás

Szükséges tapasztalat

3+ év

Jelentkezés

Ide várjuk önéletrajzod:

allas@elelmiszerbank.hu

Tárgy: online kommunikációs munkatárs

Mivel foglalkozunk?

A Magyar Élelmiszerbank Egyesület hazánk egyik legnagyobb hatású jótékonysági szervezete. Évente 10 millió kiló lejáratközeli, illetve csomagolási hibás élelmiszert gyűjtünk áruházakból és gyártóktól, hogy azok ne a kukában végezzék, hanem rászorulók asztalára kerüljenek. Az élelmiszermentéssel 250 ezer nélkülöző embernek tudunk segíteni, miközben a természetet is védjük az élelmiszerpazarlás környezetromboló hatásaitól.

Online kommunikációs munkatárs pozíció 

 

A pozíció célja

Olyan csapattagot keresünk, aki kézben tartja az Élelmiszerbank online kommunikációs csatornáit, így elősegítve az Egyesület ismertségének növelését és a célközönségeink elköteleződését, aktivizálását.

Az online kommunikációs munkatárs szerepet vállal a tartalomstratégia irányainak meghatározásában és kreatív koncepciók kidolgozásában. Az ideális jelölt persze nemcsak a tervezésben leli örömét, hanem az ötletek nyomán tartalmakat is gyárt, postokat és hírleveleket készít. Jól bánik a szavakkal, nem fagy le a képszerkesztő eszközök előtt és a képszerkesztő eszközök sem fagynak le előtte.

Ezeket a feladatokat az adománygyűjtési és kommunikációs csapatunk tagjaként végzi, és több külsős szakértő tudására is támaszkodhat (PR és kreatív ügynökség, CRM-ügynökség, Google Ads ügynökség, grafikus, webfejlesztők).

 

Feladatok

  • Tartalomkészítés: az élelmiszermentők mindennapjainak és sikertörténeteinek bemutatása (hírek és esettanulmányok készítése támogatottakról, önkéntesekről és támogatókról)
  • Közösségi média csatornák menedzselése és fejlesztése (Facebook és Instagram post-ok készítése – szövegírás és „képkanvázás” a fent említett tartalmakból)
  • Elkészült tartalmak átültetése hírlevelekbe, hírlevelek kiküldése (CiviCRM rendszeren keresztül, többtízezer fős listákra)
  • Hírlevél láncok építése, automatizált levélsorozatok készítése, szegmentáció továbbfejlesztése
  • Hírlevelekre érkező támogatói kérdések megválaszolása telefonon és e-mailben
  • Közreműködés az Egyesület honlapjának fejlesztésében, szerkesztésében és optimalizálásában
  • Hirdetésmenedzsment (Meta, Google Ads), amiben együttműködő ügynökségek szakértelmére is támaszkodunk
  • Online analitikák monitorozása és ez alapján a csatornák optimalizálása
  • Kapcsolattartás és koordináció az ügynökségek és külsős szakértők felé (kreatív-grafika, CRM-szakértő, Google Ads ügynökség, fotós önkéntesek)

 

Elvárt kompetenciák és tapasztalatok

  • Azonosulás az ügyünkkel, szociális érzékenység, környezetvédelmi elkötelezettség
  • Legalább három év szakmai tapasztalat az online marketing területéről
  • Nagyfokú rutin közösségi média tartalmak készítésében és postolásában
  • Jártasság hírlevélküldő platformok és/vagy CRM-rendszerek használatában
  • Tapasztalat képszerkesztő szoftverekkel
  • Precizitás, megbízhatóság
  • Önállóság, problémamegoldó képesség
  • Fotózási és vagy filmforgatási/vágási ismeretek social tartalmakhoz (előny, de nem elvárás)

 

Amit kínálunk

  • Munkalehetőséget az ország egyik legnagyobb, független, valóban civil alapon működő karitatív szervezeténél
  • Kiszámíthatóságot, stabil munkakörülményeket, egyszerre barátságos és professzionális csapatot
  • További szakmai fejlődési lehetőséget a kommunikációs ügynökségeinkkel, illetve a nagyvállalati támogatói körünkkel megvalósított projektjeinkben
  • Home office lehetőséget

 

A munkavégzés részletei

  • Heti 40 órás, alkalmazotti jogviszony
  • Munkavégzés helye: 1172 Budapest, Lokátor utca 3. (a munka 40%-a távmunkában végezhető)
  • Várható munkakezdés: azonnal

 

A jelentkezés menete

Jelentkezni motivációs levéllel, fényképes önéletrajzzal és a fizetési igény megjelölésével lehet március 10-ig.

  • A motivációs levél mellett küldd el nekünk kedvenc civil/jótékonysági/társadalmi célú kampányodat (akár sajátot, akár másét, külföldit is lehet) – rövid indoklással, hogy mi fogott meg az adott felhívásban.
  • Illetve kérünk, írd meg a közösségi oldalt (vagy oldalakat), aminek a tartalomkészítésében, menedzselésben a közelmúltban szerepet vállaltál (jelöld meg az időszakot és a pontos szerepedet is).

Köszönjük.

Belépési dátum

Azonnal

Ne habozz, jelentkezz!

Jelentkezés

Ide várjuk önéletrajzod:

allas@elelmiszerbank.hu

Tárgy: online kommunikációs munkatárs

Csak ennyi? Nem.

További kreatív állások

Böngéssz a KreaJob-on és találd meg álmaid kreatív csapatát:

Scroll to Top