Magyar Élelmiszerbank Egyesület – Online kommunikációs munkatárs
Jelentkezési határidő
2024.03.10.
Csapattagok
15+
Munkavégzés módja
Hibrid
Pozíció típusa
Általános
Állás típusa
Főállás
Szükséges tapasztalat
3+ év
Mivel foglalkozunk?
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület hazánk egyik legnagyobb hatású jótékonysági szervezete. Évente 10 millió kiló lejáratközeli, illetve csomagolási hibás élelmiszert gyűjtünk áruházakból és gyártóktól, hogy azok ne a kukában végezzék, hanem rászorulók asztalára kerüljenek. Az élelmiszermentéssel 250 ezer nélkülöző embernek tudunk segíteni, miközben a természetet is védjük az élelmiszerpazarlás környezetromboló hatásaitól.
Online kommunikációs munkatárs pozíció
A pozíció célja
Olyan csapattagot keresünk, aki kézben tartja az Élelmiszerbank online kommunikációs csatornáit, így elősegítve az Egyesület ismertségének növelését és a célközönségeink elköteleződését, aktivizálását.
Az online kommunikációs munkatárs szerepet vállal a tartalomstratégia irányainak meghatározásában és kreatív koncepciók kidolgozásában. Az ideális jelölt persze nemcsak a tervezésben leli örömét, hanem az ötletek nyomán tartalmakat is gyárt, postokat és hírleveleket készít. Jól bánik a szavakkal, nem fagy le a képszerkesztő eszközök előtt és a képszerkesztő eszközök sem fagynak le előtte.
Ezeket a feladatokat az adománygyűjtési és kommunikációs csapatunk tagjaként végzi, és több külsős szakértő tudására is támaszkodhat (PR és kreatív ügynökség, CRM-ügynökség, Google Ads ügynökség, grafikus, webfejlesztők).
Feladatok
- Tartalomkészítés: az élelmiszermentők mindennapjainak és sikertörténeteinek bemutatása (hírek és esettanulmányok készítése támogatottakról, önkéntesekről és támogatókról)
- Közösségi média csatornák menedzselése és fejlesztése (Facebook és Instagram post-ok készítése – szövegírás és „képkanvázás” a fent említett tartalmakból)
- Elkészült tartalmak átültetése hírlevelekbe, hírlevelek kiküldése (CiviCRM rendszeren keresztül, többtízezer fős listákra)
- Hírlevél láncok építése, automatizált levélsorozatok készítése, szegmentáció továbbfejlesztése
- Hírlevelekre érkező támogatói kérdések megválaszolása telefonon és e-mailben
- Közreműködés az Egyesület honlapjának fejlesztésében, szerkesztésében és optimalizálásában
- Hirdetésmenedzsment (Meta, Google Ads), amiben együttműködő ügynökségek szakértelmére is támaszkodunk
- Online analitikák monitorozása és ez alapján a csatornák optimalizálása
- Kapcsolattartás és koordináció az ügynökségek és külsős szakértők felé (kreatív-grafika, CRM-szakértő, Google Ads ügynökség, fotós önkéntesek)
Elvárt kompetenciák és tapasztalatok
- Azonosulás az ügyünkkel, szociális érzékenység, környezetvédelmi elkötelezettség
- Legalább három év szakmai tapasztalat az online marketing területéről
- Nagyfokú rutin közösségi média tartalmak készítésében és postolásában
- Jártasság hírlevélküldő platformok és/vagy CRM-rendszerek használatában
- Tapasztalat képszerkesztő szoftverekkel
- Precizitás, megbízhatóság
- Önállóság, problémamegoldó képesség
- Fotózási és vagy filmforgatási/vágási ismeretek social tartalmakhoz (előny, de nem elvárás)
Amit kínálunk
- Munkalehetőséget az ország egyik legnagyobb, független, valóban civil alapon működő karitatív szervezeténél
- Kiszámíthatóságot, stabil munkakörülményeket, egyszerre barátságos és professzionális csapatot
- További szakmai fejlődési lehetőséget a kommunikációs ügynökségeinkkel, illetve a nagyvállalati támogatói körünkkel megvalósított projektjeinkben
- Home office lehetőséget
A munkavégzés részletei
- Heti 40 órás, alkalmazotti jogviszony
- Munkavégzés helye: 1172 Budapest, Lokátor utca 3. (a munka 40%-a távmunkában végezhető)
- Várható munkakezdés: azonnal
A jelentkezés menete
Jelentkezni motivációs levéllel, fényképes önéletrajzzal és a fizetési igény megjelölésével lehet március 10-ig.
- A motivációs levél mellett küldd el nekünk kedvenc civil/jótékonysági/társadalmi célú kampányodat (akár sajátot, akár másét, külföldit is lehet) – rövid indoklással, hogy mi fogott meg az adott felhívásban.
- Illetve kérünk, írd meg a közösségi oldalt (vagy oldalakat), aminek a tartalomkészítésében, menedzselésben a közelmúltban szerepet vállaltál (jelöld meg az időszakot és a pontos szerepedet is).
Köszönjük.
Ne habozz, jelentkezz!
Csak ennyi? Nem.
További kreatív állások
Böngéssz a KreaJob-on és találd meg álmaid kreatív csapatát: