Libri-Bookline Zrt. – Termékmenedzser
Jelentkezési határidő
2024.11.28.
Csapattagok
500+
Munkavégzés módja
Hibrid
Pozíció típusa
Általános
Állás típusa
Főállás
Szükséges tapasztalat
3+ év
Mivel foglalkozunk?
A Libri-Bookline Zrt. a közép-európai régió egyik legjelentősebb kulturális vállalata. A cégcsoport kiterjedt kiadói érdekeltségekkel rendelkezik, 100%-os tulajdonosa a Libri Kiadói Csoportnak, illetve részesedése van a Jaffa és a Scolar kiadókban. A Libri-Bookline Zrt. többségi tulajdonosa a Mathias Corvinus Collegium Alapítvány.
Termékmenedzser pozíció
A Digitális Csatornák Igazgatóság keres Termékmenedzser kollégát!
A Digitális Csatornák Igazgatóság küldetése a Libri-Bookline valamennyi digitális csatornájának üzleti oldali menedzselése, ami magában foglalja a Libri és Bookline webáruház- és applikációt. Jellemzően üzleti-, technológiai-, adat- és performancia alapú megközelítésben alkot, koordinál üzleti oldalról feladatokat; összekötő kapocs Marketing-Kereskedelem-IT között; rendszerszintű- és digitális stratégiához kapcsolódó beszállítói partnerségeket ápol, kapcsolatot tart, feladatokat visz.
Feladatok:
- Üzleti stratégia adaptálása termékfejlesztési feladatokra, üzleti igények feltárása, elemzése, működésének kidolgozása, fejlesztésének menedzselése, vagyis termékfejlesztési feladatok end-to-end végrehajtása üzleti definíciótól a megvalósításig;
- Követelmény menedzsment: üzleti követelmények gyűjtése, elemzése, dokumentálása és validálása;
- Termékfejlesztéssel kapcsolatos folyamatszervezés (belső átadások-átvételek koordinálása, végrehajtásra, rendszerszervezésre, dokumentálásra)
- Folyamatos kapcsolattartás a kapcsolódó szakmai területekkel, társosztályokkal, külsős partnerekkel
- Projektekhez kapcsolódó üzleti elemzői dokumentumok és jelentések készítése, ellenőrzése
- Funkcionális specifikációk készítéséhez alapot jelentő üzleti követelményspecifikációk írása
- Fejlesztések eredményének vizsgálata üzleti követelmények szempontjából, kiértékelés, visszamérés
- Folyamatos riportolás a terület vezetője részére;
- Piaci trendek követése, versenytársfigyelés;
- Külső üzleti és beszállító partnerekkel történő kapcsolatok kialakítása, munkájuknak koordinálása.
Elvárások:
- Min. 3 éves digitalizáció területen szerzett tapasztalat különös tekintettel a termékfejlesztésre
- Tapasztalat innovatív, digitális technológiák- és eszközök bevezetésében
- Haladó gondolkodás és folyamatos önfejlesztés
Előnyt jelent:
- E-kereskedelmi tapasztalat (ügyfél vagy beszállítói oldalon)
- Tapasztalat webáruház és/vagy app fejlesztésekben
- UX / UI affinitás
Amit kínálunk:
- Cafeteria
- Dolgozói kedvezmények
- Hibrid munkavégzés
- Izgalmas, sokszínű és felelősségteljes munkakör
- Tagság egy jó hangulatú és összetartó csapatban
Ne habozz, jelentkezz!
Csak ennyi? Nem.
További kreatív állások
Böngéssz a KreaJob-on és találd meg álmaid kreatív csapatát: