ERSTE BANK HUNGARY – PR tartalom szakértő

Jelentkezési határidő
2023.09.28.

Csapattagok
1000+

Munkavégzés módja
Hibrid

Pozíció típusa
Senior


Állás típusa
Főállás

Szükséges tapasztalat
5+ év
Mivel foglalkozunk?
200 éve ugyanaz a küldetés hajt bennünket: az emberek jólétéért dolgozunk státusztól, nemzetiségtől, hittől, nemtől és kortól függetlenül. Ez volt az a forradalmi cél, amiért az Erstét alapították, és ez a gondolat, ha lehet, ma még aktuálisabb. Hiszünk benne, hogy mindenkiben ott rejlik a lehetőség, hogy többet érjen el, legyen szó egy átlagemberről, egy most induló vállalkozásról, egy nagy múltra visszatekintő vállalatról, vagy a társadalom egészéről. Mert a jövőt azok teremtik meg, akik hisznek magukban és az ötleteikben. Higgy magadban! Az Erste már hisz benned.
PR tartalom szakértő pozíció
Erste Bank pályázatot hirdet PR tartalom szakértő munkakör betöltésére.
Nálunk lehetőséged lesz:
- Erste márkáját építeni és reputációján dolgozni;
- hozzájárulni a marketing és PR stratégia megvalósításához, aktivitások tervezésében és azok harmonizációjában részt venni;
- izgalmas, az Erste márkáját megkülönböztető témák (ESG, social banking, employer branding, üzleti kezdeményezések) feldolgozására, megmutatására különböző PR és BTL eszközökkel;
- színes, emberközeli és érdekes tartalmak gyártására – mind külső, mind belső, mind közösségi médiában! Lehet szó szöveges vagy akár videós tartalomról, ami a témához és célcsoporthoz szerinted leginkább illik!
- részt venni a média és a belső kommunikációs csapat stratégiai és napi munkájában;
- integráltan gondolkozni kommunikációs témákról, és azokat különböző kommunikációs csatornákra lefordítani;
- folyamatosan fejlődni és egy kreatív csapat részese lenni;
- kommunikációs projektek önálló véghezvitelére az ötlettől a lebonyolításig.
Csatlakozz hozzánk, amennyiben:
- felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
- van minimum 5 év tapasztalatod kommunikációs munkakörben (akár vállalati, akár ügynökségi oldalon);
- felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel (Word, Excel, Powerpoint, Outlook);
- angol nyelvtudásod aktív és legalább középszintű (szóban és írásban egyaránt);
- helyesen és választékosan tudsz írni és fogalmazni, sőt szeretsz írni;
- jól ismered a lifestyle jellegű médiát és érdekelnek a minőségi, de színes témák;
- kiváló együttműködési és kommunikációs készséggel rendelkezel; nem riaszt el a felsővezetőkkel való kapcsolattartás;
- kiemelkedő a szervező- és tervezőkészséged;
- alapos és megbízható vagy, hatékonyan priorizálsz;
- szeretsz újítani, vannak ötleteid és nem félsz megvalósítani őket;
- praktikus és megvalósító attitűd jellemez, talpraesetten és professzionálisan kezeled az új kihívásokat is;
- kiterjedt szakmai hálóval rendelkezel.
Miért jó nálunk dolgozni?
- A munkád sosem lesz unalmas! Szeretjük a változatosságot, a megújulást, az ötleteket!
- A csapat kiváló – bárkit megkérdezhetsz erről!
- Kapsz felhatalmazást, önállóságot és teret a munkád során! Rugalmasan alakíthatod a pozíciót, hogy a legjobb teljesítményt tudd nyújtani.
- Mi nem csak meghallgatjuk, hanem örömmel vesszük az új ötleteket, észrevételeket, javaslatokat, támogatjuk a proaktivitást!
- Rugalmasan oszthatod be a napodat, valamint lehetőséget biztosítunk arra is, hogy otthonról végezd a feladataid, melyhez a szükséges eszközöket biztosítjuk számodra.
- Ha pedig szeretsz az irodában dolgozni: panorámás, modern irodai környezetben dolgozunk, ahol a legjobbat hozhatjuk ki magunkból és másokból egyaránt!
- Aktív társadalmi felelősségvállalási programjainkon keresztül megtapasztalhatod a közösség erejét és átélheted a segítségnyújtás örömét.
Felkeltettük az érdeklődését?
Ne habozz, jelentkezz!
Csak ennyi? Nem.
További kreatív állások
Böngéssz a KreaJob-on és találd meg álmaid kreatív csapatát: