Nanushka International – Marketing és Kommunikációs Igazgató

Jelentkezési határidő

2023.12.21.

Csapattagok

150+

Munkavégzés módja

Hibrid

Pozíció típusa

Vezetői

Állás típusa

Főállás

Szükséges tapasztalat

6+ év

Mivel foglalkozunk?

A 2006-ban Sandra Sándor által alapított Nanushka egy budapesti székhelyű divatház, amely a kézművesség, a részletek és a felelősségteljes gyártás elkötelezettje. A funkcionalista márka szellemisége és az innovatív kézművesség alapvető tervezési alapelvei, az új örökség és a bohém szellem, a Nanushka ruhadarabok a hagyományos technikák és a kortárs sziluettek intuitív párosítását jelentik.

Marketing és Kommunikációs Igazgató pozíció

 

Feladatok

A marketing- és kommunikációs igazgatónak fontos szerepe lesz a márkanövelő stratégiai kezdeményezések kialakításában és végrehajtásában. Gyakorlatias megközelítéssel kell felügyelnie az elfogadott stratégia végrehajtását a márkára, az ügyfelekre és a pozícionálásra összpontosítva.

E célok elérése érdekében irányítja a Nanushka hosszútávú marketing- és kommunikációs terveinek koncepcióját, kidolgozását és végrehajtását. Felügyeli a márka, a PR, a marketing, a tartalomkészítés és a digitális marketing stratégiát. A marketing- és kommunikációs igazgató közvetlen vezetője a CEO, székhelye Londonban, vagy Budapesten lesz.
Fontos feladata lesz új trendeket, innovációkat és külső partnereket azonosítani, az új növekedési források megteremtése érdekében. A csapattal közösen tesztek, illetve kísérleti projektek készítése, valamint a tesztelés és tanulás szilárd kultúrájának megteremtése.


ELSŐDLEGES FELADATOK:

  • A márka marketing- és kommunikációs stratégiájának és végrehajtásának vezetése a márka ismertségének és piaci növekedésének előmozdítása érdekében. Felügyeli a tartalommarketing stratégiát, tervezést és végrehajtást. Beszámol a CEO-nak, és vezeti a helyi marketingcsapatot, valamint az ügynökségi partnereket.
  • A saját marketing költségvetés irányítása a piaci növekedési stratégia és az üzleti kihívások támogatása érdekében. Marketingprojektek és márkakezdeményezések kidolgozása, végrehajtása az ügyfeleink és célközönségünk számára vonzó kampányok és élmények kialakítása érdekében. A már meglévő vásárlói és eladói marketingstratégia továbbfejlesztése.
  • Szoros együttműködés a CEO-val a szezonális tervezés során a növekedési prioritások, célkitűzések és KPI-k meghatározása érdekében. A márka- és tartalommarketing csapatok vezetése a célok elérése és felülmúlása érdekében.
  • Szoros együttműködés a CEO-val, valamint a globális marketingszervezettel a helyi piaci márkapozícionálás és kreatív koncepciók kidolgozásában.
  • A PR-, média- és influencer-csapatok irányítása és vezetése, hogy összehangolják a stratégiát és az átfogó marketingterv végrehajtását.
  • A marketingterv végrehajtásához szükséges, harmadik félként működő ügynökségekkel való szoros partnerségek felkutatása, kezelése és fenntartása.
  • A márka- és tartalommarketing csapat vezetése, beleértve a jövőbeli szervezeti struktúrát, a toborzást és a felvételt.
  • Felelős az eredménykimutatásért a marketing, a PR és a tartalomkészítés területén, biztosítva a költségvetés betartását és az eredmények időben történő átadását.
  • Üzleti eredmények és növekedés elérése a keresztfunkcionális csapatokkal való együttműködés révén olyan területeken, mint a kereskedelem és pénzügy.
  • A fizetett digitális folyamatok irányítása – külső ügynökségekkel való együttműködés a platform mérőszámainak, a stratégiai globális növekedésnek és a márka kiválóságának előmozdítása érdekében. Felelős a platform költségvetéséért, a KPI-k meghatározásáért és az üzleti jelentésekért.
  • Naprakész a folyamatosan fejlődő online médiával és trendekkel kapcsolatban.
  • Munkatársak coachingolása, fejlesztése; irányítja a karrierépítést.
  • Kapcsolattartás a merchandising részleggel, a megfelelő termék-piaci illeszkedés, az árszínvonalra való stratégiai összpontosítás és a versenykörnyezet biztosítása érdekében.
  • Együttműködik a CCO-val és a Merchandising igazgatóval a szezonális kollekciótervezés és a kulcsfontosságú merchandising területek összehangolása érdekében.

 

Elvárások

  •  Az ideális jelölt legalább hatéves marketingtapasztalattal rendelkezik luxus divatmárkában vagy hasonló iparágban
  • Magabiztos angol nyelvtudás (felsőfokú)
  • Iskolai végzettség: BS/MS diploma marketing vagy kapcsolódó szakterületen
  • Kiváló szervezőkészség, a projektek időben történő megvalósítása
  • Csapatvezetésben szerzett tapasztalat: a közvetlen munkatársak irányítása és mentorálása
  • Magabiztos, rugalmas, energikus, és képes gyors tempójú környezetben dolgozni, döntéseket hozni
  • Önálló és eredményorientált, ugyanakkor együttműködik munkatársaival
  • Erős számítógépes ismeretek (Google docs, Microsoft Office Suite, Asana, Slack)

 

A NANUSHKA esélyegyenlőségi munkáltató, és bátorítjuk a legkülönbözőbb hátterű embereket, hogy jelentkezzenek. Minden megfelelő képesítéssel rendelkező pályázót faji, bőrszín, vallás, nem, szexuális irányultság, nemi identitás, nemzeti származás, védett veterán státusz, fogyatékosság vagy bármely más, a törvény által tiltott tényező alapján történő megkülönböztetés nélkül veszünk figyelembe.

Belépési dátum

2023.12.22.

Ne habozz, jelentkezz!

Csak ennyi? Nem.

További kreatív állások

Böngéssz a KreaJob-on és találd meg álmaid kreatív csapatát:

KreaJob.hu - a kreatívok álláskeresője

Közösségeink:

Kövess minket:
 

Elérhetőség / Kérdés

+36 20 440 0050
hello@kreajob.hu

Hirdetés

+36 30 323 3311
hirdetes@kreajob.hu

Landing Studio Ltd.

United Kingdom – BN3 3DH Brighton & Hove , Hova House – 1 Hova Villas

Scroll to Top