Nanushka International – Marketing és Kommunikációs Igazgató
Jelentkezési határidő
2023.12.21.
Csapattagok
150+
Munkavégzés módja
Hibrid
Pozíció típusa
Vezetői
Állás típusa
Főállás
Szükséges tapasztalat
6+ év
Mivel foglalkozunk?
A 2006-ban Sandra Sándor által alapított Nanushka egy budapesti székhelyű divatház, amely a kézművesség, a részletek és a felelősségteljes gyártás elkötelezettje. A funkcionalista márka szellemisége és az innovatív kézművesség alapvető tervezési alapelvei, az új örökség és a bohém szellem, a Nanushka ruhadarabok a hagyományos technikák és a kortárs sziluettek intuitív párosítását jelentik.
Marketing és Kommunikációs Igazgató pozíció
Feladatok
A marketing- és kommunikációs igazgatónak fontos szerepe lesz a márkanövelő stratégiai kezdeményezések kialakításában és végrehajtásában. Gyakorlatias megközelítéssel kell felügyelnie az elfogadott stratégia végrehajtását a márkára, az ügyfelekre és a pozícionálásra összpontosítva.
E célok elérése érdekében irányítja a Nanushka hosszútávú marketing- és kommunikációs terveinek koncepcióját, kidolgozását és végrehajtását. Felügyeli a márka, a PR, a marketing, a tartalomkészítés és a digitális marketing stratégiát. A marketing- és kommunikációs igazgató közvetlen vezetője a CEO, székhelye Londonban, vagy Budapesten lesz.
Fontos feladata lesz új trendeket, innovációkat és külső partnereket azonosítani, az új növekedési források megteremtése érdekében. A csapattal közösen tesztek, illetve kísérleti projektek készítése, valamint a tesztelés és tanulás szilárd kultúrájának megteremtése.
ELSŐDLEGES FELADATOK:
- A márka marketing- és kommunikációs stratégiájának és végrehajtásának vezetése a márka ismertségének és piaci növekedésének előmozdítása érdekében. Felügyeli a tartalommarketing stratégiát, tervezést és végrehajtást. Beszámol a CEO-nak, és vezeti a helyi marketingcsapatot, valamint az ügynökségi partnereket.
- A saját marketing költségvetés irányítása a piaci növekedési stratégia és az üzleti kihívások támogatása érdekében. Marketingprojektek és márkakezdeményezések kidolgozása, végrehajtása az ügyfeleink és célközönségünk számára vonzó kampányok és élmények kialakítása érdekében. A már meglévő vásárlói és eladói marketingstratégia továbbfejlesztése.
- Szoros együttműködés a CEO-val a szezonális tervezés során a növekedési prioritások, célkitűzések és KPI-k meghatározása érdekében. A márka- és tartalommarketing csapatok vezetése a célok elérése és felülmúlása érdekében.
- Szoros együttműködés a CEO-val, valamint a globális marketingszervezettel a helyi piaci márkapozícionálás és kreatív koncepciók kidolgozásában.
- A PR-, média- és influencer-csapatok irányítása és vezetése, hogy összehangolják a stratégiát és az átfogó marketingterv végrehajtását.
- A marketingterv végrehajtásához szükséges, harmadik félként működő ügynökségekkel való szoros partnerségek felkutatása, kezelése és fenntartása.
- A márka- és tartalommarketing csapat vezetése, beleértve a jövőbeli szervezeti struktúrát, a toborzást és a felvételt.
- Felelős az eredménykimutatásért a marketing, a PR és a tartalomkészítés területén, biztosítva a költségvetés betartását és az eredmények időben történő átadását.
- Üzleti eredmények és növekedés elérése a keresztfunkcionális csapatokkal való együttműködés révén olyan területeken, mint a kereskedelem és pénzügy.
- A fizetett digitális folyamatok irányítása – külső ügynökségekkel való együttműködés a platform mérőszámainak, a stratégiai globális növekedésnek és a márka kiválóságának előmozdítása érdekében. Felelős a platform költségvetéséért, a KPI-k meghatározásáért és az üzleti jelentésekért.
- Naprakész a folyamatosan fejlődő online médiával és trendekkel kapcsolatban.
- Munkatársak coachingolása, fejlesztése; irányítja a karrierépítést.
- Kapcsolattartás a merchandising részleggel, a megfelelő termék-piaci illeszkedés, az árszínvonalra való stratégiai összpontosítás és a versenykörnyezet biztosítása érdekében.
- Együttműködik a CCO-val és a Merchandising igazgatóval a szezonális kollekciótervezés és a kulcsfontosságú merchandising területek összehangolása érdekében.
Elvárások
- Az ideális jelölt legalább hatéves marketingtapasztalattal rendelkezik luxus divatmárkában vagy hasonló iparágban
- Magabiztos angol nyelvtudás (felsőfokú)
- Iskolai végzettség: BS/MS diploma marketing vagy kapcsolódó szakterületen
- Kiváló szervezőkészség, a projektek időben történő megvalósítása
- Csapatvezetésben szerzett tapasztalat: a közvetlen munkatársak irányítása és mentorálása
- Magabiztos, rugalmas, energikus, és képes gyors tempójú környezetben dolgozni, döntéseket hozni
- Önálló és eredményorientált, ugyanakkor együttműködik munkatársaival
- Erős számítógépes ismeretek (Google docs, Microsoft Office Suite, Asana, Slack)
A NANUSHKA esélyegyenlőségi munkáltató, és bátorítjuk a legkülönbözőbb hátterű embereket, hogy jelentkezzenek. Minden megfelelő képesítéssel rendelkező pályázót faji, bőrszín, vallás, nem, szexuális irányultság, nemi identitás, nemzeti származás, védett veterán státusz, fogyatékosság vagy bármely más, a törvény által tiltott tényező alapján történő megkülönböztetés nélkül veszünk figyelembe.
Ne habozz, jelentkezz!
Csak ennyi? Nem.
További kreatív állások
Böngéssz a KreaJob-on és találd meg álmaid kreatív csapatát:
Elérhetőség / Kérdés
+36 20 440 0050
hello@kreajob.hu
Hirdetés
+36 30 323 3311
hirdetes@kreajob.hu
Landing Studio Ltd.
United Kingdom – BN3 3DH Brighton & Hove , Hova House – 1 Hova Villas